søndag 19. juli 2009

Satan jeg hater elektroniske dingser noen ganger!

Ok, så jeg er en nerd som omgir meg med all verden elektroniske dingser og gadgets. Da særlig ting som avspiller film, lyd og dataspill. Slikt utstyr er ikke alltid funker eller funker helt problemfritt sammen. Og noen ganger så blir jeg bare så forbannet LEI! FAEN!

For det første er det så forbannet mye ledninger og koblinger i hele fuckings leiligheten! På gulvet ligger det antennekabler, TP kabler, minijack kabler, fuckings s-video kabel, en 10 meter lang skjermkabel og den forbannede Wii sensorbar ledningen som går over halve stua! For å ikke snakke om alle strømledningen! Noen av disse strømledningene er drittlange og ligger ei kveiler i hjørner som slanger! Og for ikke å snakke om adapterne som ligger som mursteiner på gulvet! Men det er greit, jeg kan bare ikke subbe beina så mye men det irriterende å snuble hele tida. Jeg veit, jeg kan løse noen av tinge med å skaffe meg trådløse løsninger men jeg har erfaring med at det ikke er så bra, så jeg bruker ledninger.

Men i dag så har jo så klart alle disse dingsene som jeg har fylt livet mitt med bestemt seg for å krangle. Projektoren min finner ikke dekoderen, faens dritt. Har holdt på i over 1 time nå. Lyden på Wiien funker heller ikke, veit ikke hva som er galt siden anlegget funker. VHS maskinen som jeg bruker for å koble de gamle spillmaskinene inn på min antenneløse prosjektor har også bestemt seg for å ikke finne SNES eller andre maskiner. Det trådløsenettet er nede av en eller annen merkelig grunn selv om jeg har internet kontakt gjennom switchen. Opp på det hele har pcen min til 15 tusen varmeproblemer sånn helt plutselig og herr blue screen of death er ofte på besøk. Alt jeg trenger nå er at mobilen min går i stykker, microen eksplodere og MP3 spillerer implodere.

Jeg blir så forbannet lei når slik skjer at jeg får bare lyst til å skyte alle dingsene. Se de eksplodere og bli knust i tusen biter. Le som en gal mann mens jeg knuser alt til støv med en stor slegge.





Kanskje man hadde det bedre før i gamle dager uten alt dette jævla rælet. Nå må jeg spille noen hypervoldelige dataspill for å få ut aggrisjonen (om pcen ikke kneler da). Jeg føler dette innslaget fra Onion virkelig setter ord på min aggresjon og frustrasjon akkurat. Se den her eller under.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar