søndag 29. august 2010

Ny Halo live-action reklame filmer

Nytt Halo spill er rett rundt hjørnet, nemlig Halo: Reach. Master Chief er ikke med og spillet skal isteden gi innblikk Halo universet før de andre Halo spillene. I gammel tradisjon har man startet å slippe live action reklamefilmer til spillet. Halo serien har hatt noen utrolige bra reklamefilmer som jeg har skrevet om før. Men er de nye noe bra?Jeg har kun spilt første Halo spillet på PC. Resten av spillene har gått meg fordi jeg ikke eier en Xbox 360. Men jeg har likt reklamefilmene til spillene. Særlig til Halo 3 og Halo ODST. Så det var naturlig at Halo: Reach også ville få slike filmer. Til nå har det blitt sluppet 3 filmer.

Første er flere korte historier som gir innblikk i livet på menneskene som lever på planeten Reach. Den skal vel sette stemning men for meg blir det for tamt. Skuespillet er dårlig, dialog betyr ingen ting og kvalitet på filmen ser ut som DV tape. Se filmen her eller under.
Andre filmen gir et bildet av hvordan en Spartan blir skapt/laget. Disse super soldater som blant annet Master Chief tilhører. Soldater som blir trent fra barnsben. Jeg liker denne filmen bedre. Mer stemning, mer detaljer og bedre kvalitet. Liker også musikken godt. Selv om det skjer lite i filmen gir den et spennende innblikk i Spartan myten som spillet har skapt. Se filmen her eller under.
Så er det siste reklamen filmen som har kommet til nå. Her snakker vi mer Halo stemning! Den er full av action og kamp. Man får den litt episk Halo følelsen. Reklamefilmen blandet CGI og live action på en god måte. Liker også musikken. Rett og slett en god reklamefilm for spillet. Antar at jetpacken man ser er noe man kan bruke i selve spillet. Du kan se filmen her eller under.


Lurer på hvordan Halo: Reach kommer til å bli mottatt av anmeldere og spillere. Vi får bare vent til september og se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar