tirsdag 19. februar 2013

Sexy Star Wars badedrakter til dama

Så Valentines var sist torsdag. Da kan man gi gaver til kjæresten sin. Så hva med litt sexy Star Wars klær?



Klesfirmaet Black Milk har mange klær med Star Wars motiv for damer. Jepp, har du en jentekjæreste og hun liker Star Wars så kan dette være midt i blinken. Er du guttenerd, så er det hvertfall midt i blinken for deg som vil se dama i slike type klær. Jeg må innrømme at jeg skulle likt å se dama i en av disse klærne, særlige badedraktene selv om jeg normalt liker best å se dama i bikini. Men Black Milk har også noen bra Star Wars kjoler som hadde fått mange nerder til å tenke på noe annet enn Lela i gullbikini hadde dama gått med en slik.



Ok, det er rimlig nerdete å gå med slike klær men det er jo ikke alle klær man må gå utenfor husets fire vegger. De har også noen kule catsuits men bra motiver utenom Star Wars. Jeg må nok si at jeg hadde følt meg naken om jeg hadde gått med en sånn om jeg var dame men det er kanskje hele poenget.



Ikke nok med det, Black Milk har også en Middelearth kleserie med klær. Har snakker vi Ringens Herre og sexy klær.



Du kan sjekke ut klærne ut her. Det koster litt men det kan være verdt det. Men sjekk med dama først, om hun ikke er supernerd.

1 kommentar:

  1. Hvis ikke dama mi har lyst på R2D2-drakten kjøper jeg den til meg sjæl!

    SvarSlett