torsdag 13. august 2015

Filmer jeg gleder meg til i 2015 som jeg skal se

Jeg føler det går lengre og lengre mellom hver gang jeg ser fram til å se en film. Men det er noen få som vekker min nysgjerrighet. Men ikke alle disse er så nye. Jeg fikk bare ikke sett de i 2014 og noe ser jeg fram til komme på kino i år.
I 2014 kom filmen Horns. Jeg veit ikke hva den går ut på men filmens plot virker syk, rar og litt morsom. Pluss Harry Potter med horn. Den gikk aldri på kino så du må leie/kjøpe den. Du kan se traileren her eller under.

Blue Ruin blei i 2014 omtalt som en veldig solid hevn film som både er sakte og har nerve. Traileren gir meg en god dårlig stemning og jeg vil se mer. Gikk heller aldri på kino i Norge så du må leie/kjøpe den. Du kan se traileren her eller under.

Jeg liker Tom Hardy. Etter jeg så han i Bronson og Warrior, så var jeg en fan. Ikke alt han spiller i er bra men jeg har sett fram til å se Locke som kom i 2014 her i Norge. Jeg har aldri fått ræva i gir til å se filmen men jeg digger setupen for filmen. Det er Hardy i en bil, på natta, kjørende. Og han har et problem han prøver å løse med å snakke med folk på telefon. Det er det. Traileren ser ut som den har en fin nerve. Du kan se den her eller under.

Jeg tror kanskje ikke dette er en så veldig bra film men jeg vil se den bare fordi jeg liker ideen. Ryan Reynolds er gal og hører stemmer i The Voices. Eller rettere sagt han får beskjed av sine dyr om å drepe folk. Jeg vil bare se filmen fordi jeg lurer på om den er bra eller dårlig. Du kan se traileren her eller under.

Det kom 2 filmer om dobbeltgjengere i 2014 og jeg har ikke sett noen av de. Begge to ser ut som de har sin egen stil og plot. Enemy gir meg mer en trillerfølelse. Jack Gyllenhaal er en professor som en dag ser seg selv i en film. Og så tar historien av derfra. Liker den kreepy feelingen. Du kan se filmen på netflix. Du kan se trailere her eller under.

The Double derimot ser ut som den er barnet til Brazil og The Hudsucker Proxy. Den ser sær og rar ut. Gud veit hva den handler om. Jeg tror denne kan være den beste av disse to filmene. Du kan se traileren her eller under.

Alle gleder seg til den nye Pixar filmen Inside Out som kommer nå i 2015. Jeg gjør det også. Hva mer trenger man? Du kan se traileren her eller under.

Tilslutt har jeg lyst til å se Frank som kom i 2014. Greit, det er en hipsterfilm men den ser morsom ut og jeg liker ideen. Du kan se traileren her eller under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar