tirsdag 21. juli 2009

Hot Girls with Cheat Codes!

Sex selger, det veit alle. Særlig blant dataspillnerder, kanskje fordi de tradisjonelt har vært litt seksuelt utsultet (tror vel ikke dette stemmer lengre). Noen ganger er bruken av sex, naken hud og pene jenter relevant i et dataspill men ofte så er det ganske irrelevant.

Et godt ekesempel på å bruke sex og dataspill som ikke akkurat henger på greip er Hot Girls with Cheat Codes!. Mannenettstedet Spike har mye underholding rett mot gutter og menn. Litt Vimenn og FHM bare på nett. Det er også en tv kanal i statene. De har satset mye på gamere i det siste. Et forsøk på å skaffe mer hits på nettsiden var å lansere Hot Girls with Cheat Codes. Det er akkurat hva det høres ut som. Det er jenter i bikini eller undertøy som gir det jukse koder til kjente spill. That is it! Cheat codes eller juksekoder på norsk er noe de fleste spill har. Siden internet har blitt vanlig ligger det mange juksekoder til forskjellige spill. De kan hjelpe det med mye rart som å få mer liv, flere våpen eller bli usårbar.

Jeg må si jeg hadde ambivalente følelser til hele greia. Jeg må nok si at det er rimelig spekulativt måte å promotere en side på. Pene damer og juksekoder har jo ikke noen sammenheng. Så det er ikke politisk korrekt. Det hjalp heller ikke at jentene sa cheesy linjer som: "It takes more than one shot to take me out baby!" Have you got what it takes” når de gav koder til blant annet Tom Clancy's Rainbow Six Vegas. Men så er jeg også mann, jeg må si at en del av meg synes det er utrolig sexy å høre damer si juksekoder som: L3, R3, L3, 3R, X, O, L3, R3, L3, R3, firkant, trekant. Bare høre her eller se under.



Så for meg trenger ikke jenta å stå i bikini eller undertøy, bare så lenge hun snakker i juksekoder. Min dirty talk i senga er med andre ord når dama begynner å visker meg juksekoder fra GTA4. Men uansett, hele spalten blei for teit og sluttet i midten 2008. Det blei rett og slett for teit selv for småkåte seksuelt frustrerte gamere (eller kanskje det ikke bli noen suksess fordi gamere ikke er seksuelt frustrerte). Nuvel.

Ps: Spike hadde også det berømte sketsjen A Free Video Game for a Shot to The Nuts. Et lite segment i Fresh Baked Video Games hvor folk frivillig blei sparket i balla for å få et gratis dataspill. Men det er en episode som er blitt ekstremt populær som var skuespilleren Annika Svedman utkledd som en cheerleader som sparket noen heldige gutter i balla. Videon har blitt berømt og berykte på nettet. Kanskje også en drøm for dataspillgutter, nemlig å bli sparket i balla av ei pen dame med lite klær for å så få et gratis dataspill. Hadde du gjort det?

kick nuts

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar