onsdag 15. juli 2015

Hva en nerd bruker skattepenger og feriepenger på.

Som alle andre i Norge, så har jeg fått mye penger mellom fingere i sommer månedene. Så hva bruker en nerd de på når man ikke har store ferieplaner?

Vel, jeg har skaffet meg en New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Edition! Disse var vanskelige å få tak i når de kom i starten og året og blei solgt ut med en gang. Jeg greide å få ta i gjennom spillsjappa.no. 

Nerden i meg smiler!
Jeg eier ikke en 3DS fra før av og når Nintendo kom med den ny versjonen, så var valget enkelt. Men jeg hadde lyst på en Spesial Edition. Det kostet ei heller ikke så mange hundrelappene mer enn å kjøpe en vanlig. Men siden dette er en samlerutgave, så er det nødvendig å ta litt bedre vare på den. Så da stakk jeg til Gamestop og kjøpe litt utstyr som gjør at konsollen er beskyttet.

Gamestop tilbyr en slags starterpakk for å beskytte din 3DS. Greit nok den inneholder endel stasj jeg ikke kommer til å bruke men man veit aldri.
Blei riktig så fint
Tilsammen så kostet meg alt dette godt under 3 tusen kroner. Nå kan jeg reise og kose med med den nye 3DS og ikke være redd for at den får riper og slag slik at verdien synker så mye. Happy Happy Joy Joy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar